Produse Noi!
Produse Recomandate!
Facebook
Etichete

Cum sa tratezi Clientele Dificile???

Cum ar trebui tratate Clientele Dificile ???

De la indecizie, sau mofturi – in unele cazuri, unele cliente vor da dovada de un comportament inadecvat cateodata. In continuare va vom prezenta niste idei pentru tratarea celor mai provocatoare cliente si crearea in salonul de manichiura – sau acasa – a unei atmosfere cat mai destins in ciuda comportamentului necorespunzator.

unghii-geluri-uv-gel-uv-manichiura-rosu

Cum ar trebui tratate Clientele Dificile ???

 

Clienta Care intarzie sau nu Apare deloc:

  • Pentru a nu uita de programare dati clientei un SMS cu 48 de ore inainte de programare pentru a-i reaminti;
  • Programati clientele care le stiti ca pot sa nu apara sau sa intarzie la inceputul sau la sfarsitul zilei pentru a putea veni mai tarziu la servici sau pleca mai devreme acasa;
  • Aveti o politica stricta pentru clientele care nu se prezinta la programari. La urmatoarea programare taxati chiar si o suma modica de 5Ron pentru lipsa de la programarea anterioara. Acest lucru va aminti clientei ca d-voastra ati pierdut acel timp;
  • Oferiti de asemenea clientelor posibilitatea ca o data sa poata lipsi la o programare – In unele cazuri chiar se ivesc urgente de ultima ora;

 

Clientele indecise:

Daca o clienta are probleme in a se decide asupra unui serviciu, intreab-o de ce se afla acolo. Se pregateste pentru un eveniment special? O vacanta? O nunta? etc
Oferiti o solutie care se bazeaza pe raspunsul ei. De exemplu, daca merge in vacanta, ar trebui sa opteze pt o manichiura cu gel uv care rezista bine;
Limitati posibilitatile. clientele indecise vor fi coplesite daca au prea multe variante de alegre;
Ghidati clienta spre o decizie sigura si confirmati-i faptul ca a facut cea mai buna alegere;

 

Clientele care au Copii Neastamparati:

Trebuie sa aveti la salonul de manichiura o politica pentru copii, pusa intr-un loc vizibil.
Impuneti reguli privind copiii. De exemplu, Copiii trebuie sa stea langa d-voastra pe parcursul sederii, sau copii trebuie sa nu strige;
Puteti lua in considerare cu colegele d-voastra ore speciale pentru “PROGRAM CU COPIII”
Clientele grosolane:

Gasiti un loc mai retras in salon pentru a vorbi cu clienta d-voastra.
Intrebati clienta daca salonul sau una dintre colege a facut ceva ofensator care a deranjat clienta. Ea poate avea un punct de vedere bine argumentat, sau poate pur si simplu sa profite de ocazie pentru a se plange;
Ascultati cu atentie si nu o intrepupeti pana nu a terminat. Este important sa nu deveniti defensiva sau sa gasiti scuze. Spuneti ca intelegeti cum se simte (daca este cazul).
Acceptati faptul ca unele cliente nu vor fi niciodata multumite! Daca nu este liniștita prin faptul ca o asculti cu atentie, puteti sa incepeti sa sugerati faptul ca v-ar parea rau sa va pierd ca si clienta, dar nu sunteti sigura cum ati putea sa o ajutati.