Sfaturi pentru a pastra clientii

Saloane de Manichiura - Faceti totul pentru a mentine clientii dvs?

Sfaturi pentru a-ti pastra clientii!!!!

In ziua de azi concurenta este în crestere, tot mai multe saloane de unghii si spa-uri se deschid zilnic. Exista multe lucruri pe care un tehnician de unghii le poate face pentru a-si pastra clientii fideli. Iata câteva sfaturi pentru a face clientii multumiti.

Aici este o lista mica:

1) Asigurati-va ca împrejurimile sunt curate. De exemplu, asigurati-va ca nu exista unghii, decupaje si alte gunoaie pe podea;

2) Asigurati-va ca instrumentele dvs. din salonul de unghii sunt sterile. Clientii acorda o atentie mare la multe lucruri. De exemplu, vârful gilotinei sau instrumentului de cuticule este curat, a fost sterilzat înainte de utilizarea pe client;

3) Asigurati-va ca utilizati o pila de unghii noua pentru fiecare persoana. Sau daca o pila a fost scapata pe podea, utilizarea unei pile de unghii noi;

4) Dupa prima programare, ofera clientului o carte de vizita;


5) Intrbati clientul cand este ziua lui de nastere. În acea zi a le da un mic cadou ( cum ar fi o pila de unghii) este mai mult decat un gest frumos;

6) În cazul în care clientii pun întrebari cu privire la unghiile lor, le dau o mâna de ajutor. De exemplu, un client poate întreba de ce tip de tratament are nevoie, si ce i-ati recomanda. Ajutati clientul sa gaseasca ce tip de tratament pentru unghii este necesar, si sa explicati de ce. Nu doar le da un produs.

7) Si nu în ultimul rând, asigurati-va ca clientii sunt întâmpinati cu un zâmbet.


Noroc